07272024شنبه
Last updateسه شنبه, 03 نوامبر 4505 7pm

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از پیشکسوت رسانه شوش در آستانه روز خبرنگار عیادت نمود

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی شهرستان دزفول در آستانه روز خبرنگار از پیشکسوت رسانه شوش عیادت نمود و برای ایشان از درگاه خداوند سبحان شفاعت را خواستار شد.


آشنایی با علی حجازی مدیر داخلی چاچخانه حضرت دانیال نبی(ع)

علی حجازی هستم فرزند فیصل بسیجی پایگاه نبی اکرم(ص) وجوزه شهید دانش شوش که از سال 1380 که تا الان فعالیت مستمر دارم و در  اکثر برنامه های فرهنگی بصیرتی توجیهی اجتماعی و فوق برنامه شرکت می کنم .

نسشت بصیرتی روز ملی خلیج فارس با حضور خواهران بسیجی برگزار شد

الناز سواعدی ـ خبر نگار شوش نیوز

عکس ـ زهرا حیدری نیا

به دعوت مدیر کانون بسیج رسانه یپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) نشت بصیرتی روز ملی خلیج فارس  با همکاری کانون بسیج هنرمندان در منزل شخصی پیشکسوت رسانه برگزار شد .

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است « امام خمینی(ره)»

به قلم ـ عباس کرم الهی

تاکنون هشت رئیس جمهور را مردم با رأی خود راهی قوه مجریه کرده اند در  ۱۵بهمن ۱۳۵۸ اولین رئیس جمهور یعنی« ابوالحسن بنی صدر » که خائن از آب در آمد و در نتیجه به دستور امام و نظر مجلس شورای اسلامی در ۱تیر ۱۳۶۰ برکنار شد  ؛ دومین رئیس جمهور در تاریخ ۱۱مرداد ۱۳۶۰ یعنی « شهید محمدعلی رجایی» بود  بر عکس اولی مردمی بود و در دوران جنگ تحمیلی به خاطر جلوگیری از گرانی و حمایت از قشر آسیب پذیر کارت ارزاق را صادر نمود و مایحتاج ضروری را کوپنی کرد .

پرچم هیچگاه زمین نمی ماند حتی اگر پرچم‌دار روی زمین افتاده باشد

به قلم ـ عباس کرم الهی

مدیرکانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع) ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت رئیس جمهور مردمی و انقلابی ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان که اینک ایران اسلامی در عزا و سوگواری این شخصیت  والامقام است ؛ دشمنان بدانند جبهه مقامت قوی تر  و ایران مقتدرتر خواهد بود .

عباس کرم الهی مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش دانیال(ع)  در پیام تسلیتی گفت :

قابل توجه اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج رسانه

به قلم ـ عباس کرم الهی

پیام رسان های مختلفی در فضلی مجازی مشغول هستند ؛ عده ای از هموطنان خواسته یا نا خواسته گرایش به طرف « واتساپ ـ تلگرام و.... پیدات کرده اند ولی ما اعظای حود را در ایتا جمع آوری کرده که خوشبختانه تاکنون 85 نفر در ایتا گرد هم آمده اند .

فضای رسانه ای شوش نیازمند ساماندهی است

فرماندار شوش با اشاره به تشکیل شورای اطلاع رسانی این شهرستان گفت: فضای رسانه ای شوش و ارتقای سواد رسانه ای و آموزشی فعالان رسانه ای، خبری و روابط عمومی ها نیازمند ساماندهی است و در این راستا شورای اطلاع رسانی این شهرستان مسوولیت دارد.

کارگاه آموزش و بصیرتی چند منظوره ی خواهران کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه شوش دانیال(ع) برگزار شد

به همت و تلاش مدیر کانون بسیج رسانه ی سپاه ناحیه ی شوش (ع) ؛ کارگاه آموزش وبصیرتی چند منظوره ویژه ی خوهران بسیجی این کانون برگزارشد .

گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز فعالیت قانونی اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام رسان‌ها که  تاکنون اقدام  به اخذ  مجوز  فعالیت  نکرده‌اند، خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه  جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

رمز موفقیت انجمن روزنامه نگاران شوش در چه بود ؟ و چرا تععطیل گردید ؟

به قلم عباس کرم الهی

انجمن روزنامه نگاران به نام کانون خبرنگاران در زمان ذکتر محمد جوروند تأسیس شد و به دستور رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دو نفر به نام « زنده یاد اصغر شریفی ورزشی نویس شوش و اندیمشک و عباس کرم الهی خبرنگار روز نامه کار و کارگر و هفته نامه ی دنیای ورزش » مأموریت به تدوین و تنظیم اساسنامه شدند و از طرفی فراخوان  نصب عضوگیری را با گرفتن مجموز رسمی از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان نصب نماید و با استفاده از پنج اساسنامه ی معتبر کشوری ؛ شکیل ترین و پر محتواترین اساسنامه را تدوین نمودیم که مورد تأیید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان قرار گرفت و دکتر محمد جوروند هم این اساسنامه را امضاء نمود .

مقالات دیگر...


Bingo sites http://gbetting.co.uk/bingo with sign up bonuses

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری و تحلیلی شوش نیوز می باشد. تهیه و طراحی : 0171 هاست